Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení pohybu křidélka na křídle
Kotrlý, Michal ; Kozubík, Michal (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, sestavit a otestovat elektromechanický model křidélka, polohovaný dvěma aktuátory, který by ověřil funkčnost použitých řídicích algoritmů. Zejména těch, které snižují protichůdné síly mezi aktuátory a redukují mechanické namáhání plochy křidélka, což ovlivňuje životnost plochy. Algoritmy jsou implementovány na PLC, které napájí aktuátory/snímače a řídí pohyb a polohu křidélka.
Continuous and discrete time attitude control of a vehicle
Najvarová, Lucie ; Nechvátal, Luděk (oponent) ; Gennaro, Stefano Di (vedoucí práce)
Attitude vehicle control has become an important problem in automotive control applications. Such a control is made possible thanks to the introduction of various "by-wire" subsystems, such as steer-by-wire, break-by-wire, etc. These represent the electronic equivalent of existing mechanical and hydraulic subsystems. In particular, digital controls determined on the basis of the vehicle sampled dynamics can be determined. The advantage of determining a digital control is the avoidance of performance deterioration of the continuous control law when implemented with zero order holders.
Řízení pohybu křidélka na křídle
Kotrlý, Michal ; Kozubík, Michal (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, sestavit a otestovat elektromechanický model křidélka, polohovaný dvěma aktuátory, který by ověřil funkčnost použitých řídicích algoritmů. Zejména těch, které snižují protichůdné síly mezi aktuátory a redukují mechanické namáhání plochy křidélka, což ovlivňuje životnost plochy. Algoritmy jsou implementovány na PLC, které napájí aktuátory/snímače a řídí pohyb a polohu křidélka.
Continuous and discrete time attitude control of a vehicle
Najvarová, Lucie ; Nechvátal, Luděk (oponent) ; Gennaro, Stefano Di (vedoucí práce)
Attitude vehicle control has become an important problem in automotive control applications. Such a control is made possible thanks to the introduction of various "by-wire" subsystems, such as steer-by-wire, break-by-wire, etc. These represent the electronic equivalent of existing mechanical and hydraulic subsystems. In particular, digital controls determined on the basis of the vehicle sampled dynamics can be determined. The advantage of determining a digital control is the avoidance of performance deterioration of the continuous control law when implemented with zero order holders.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.